FAQ

5 beantwoorde vragen
  • Ik heb snel rechtsbijstand nodig, hoe kan ik deze krijgen?

    Meld uw juridische probleem telefonisch bij ons, zodat wij u direct kunnen helpen. Neem contact op met één van de medewerkers van Intake & Advies. Zij zijn tijdens werkdagen van 8.30 uur tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 050 520 97 95.

  • Wanneer moet ik mijn juridisch probleem melden?

    Als u verwacht een juridisch probleem te krijgen of u heeft een juridisch probleem, dan kunt u dit het beste zo snel mogelijk bij ons melden. Door vroegtijdig juridisch advies in te winnen voorkomt u dat kleine onenigheden uitgroeien tot juridische conflicten. Neem contact op met één van de medewerkers van Intake & Advies. Zij zijn tijdens werkdagen van 8.30 uur tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 050 520 97 95. Ook kunt u eenvoudig online uw zaak melden.

  • Zijn mijn polisvoorwaarden/verzekeringsafspraken leidend of de informatie op de website?

    Onze informatie op de website is bedoeld als uitleg. Uw polis en polisvoorwaarden/verzekeringsafspraken zijn leidend en doorslaggevend. Uw polis en polisvoorwaarden/verzekeringsafspraken vind u op de website van Anker Insurance, onder het kopje Rechtsbijstand. Welke polisvoorwaarden/verzekeringsafspraken voor u van toepassing zijn, leest u op uw polisblad.

  • Hoe gaat Anker Rechtshulp met mijn persoonsgegevens om?

    Wanneer u zelf met ons contact opneemt of als wij contact met u opnemen in het kader van onze dienstverlening deelt u persoonsgegevens met ons. Wij gaan zorgvuldig om met deze gegevens. In onze privacy statement leest u hoe we omgaan met uw gegevens en uw privacy.

  • Hoe weet ik of mijn zaak goed is ontvangen via de website?

    U ontvangt een melding als uw bericht is verstuurd via de website. Een medewerker van Intake & Advies neemt binnen drie werkdagen contact met u op. In het geval van een spoedeisende kwestie nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

© Anker Rechtshulp 2020